Top
 

Alte servicii

CUSTOMER SATISFACTION SURVEYS

Analiza măsurii în care clienții unei companii sunt mulțumiți reprezintă o resursă extrem de valoroasă care ajută managementul să înțeleagă în ce măsură clienții sunt satisfăcuți de  produsele, serviciile oferite sau de interacțiunea cu compania, în general.

Abordarea actuală în business aduce din ce în ce mai mult în prim plan ideea de agilitate și de adaptare în timp real a ofertei unei companii la cerințele clienților. Acest lucru este posibil prin solicitarea de fedback sau integrarea în activitatea curentă a unor analize a gradului de de satisfacție a clienților realizate la anumite intervale de timp.

 

Pentru a ne sprijini clienții în acest sens, creăm instrumente de analiză a gradului de satisfacție a clienților (chestionare, ghiduri de interviu) și asităm companiile în etapa de aplicare a lor.

 

Răspunsurile colectate sunt centralizate, analizate și interpretate, punând la dispoziția clienților noștri rapoarte pe baza cărora aceștia pot lua decizii obiective privind abordarea viitoare a serviciilor sau produselor pe care le oferă.